Het blijft een eeuwige strijd: waar ligt de scheidslijn tussen marketing en communicatie? Of noemen we het marketingcommunicatie? Is marketing het overkoepelende begrip waar communicatie onder hangt, of staan ze naast elkaar? Hoeveel marketing communicatiemodellen je ook kunt raadplegen, elk merk vraagt om een eigen communicatiestrategie. Als jouw merk een goed verhaal heeft waar jij in gelooft, kunnen wij anderen daar ook in laten geloven.

Merkpositionering.

Wij gaan op zoek naar de bron van inspiratie van jouw onderneming en vertalen die naar onderscheidende strategische communicatieconcepten. Wij verbinden de juiste communicatiemiddelen zo aan elkaar dat wij jouw doelgroep weten te bereiken. Door onze kennis en ervaring te verbinden aan partners met specialistische kennis komen wij tot merkbaar resultaat en kunnen wij een verfrissende blik geven op jouw merk. Positionering en communicatie beginnen met inspiratie.

De oudste (en meest effectieve) verschijningsvorm van marketing is mond-tot-mondreclame; klanten die hun ervaringen delen met potentiële nieuwe klanten. Daarnaast is er een keur aan manieren ontstaan om als bedrijf actief communicatie te bedrijven. En wanneer gaan wij eens samen kletsen?

 


Dit is wat wij doen.

Concept & Merkstrategie

Samen met jou verbinden wij een passende communicatie strategie aan jouw concept. Samen kijken we naar de essentie maar zoeken ook naar onbekende wegen om jouw doelgroep op een passende wijze te benaderen.

Merkidentiteit
(Her)positionering
Marketingcommunicatie
Brand Book
Archetype
Advertising