BUNA Coffee Kitchen

en wij drinken hem zwart.

achtergrond

De nieuwe hotspot van Den Haag. BUNA is een open keuken waarin de kwaliteit van het leven centraal staat. BUNA is een concept dat uiteindelijk internationaal zal worden uitgerolt. We verzorgden de huisstijl, de gehele branding, brandbook, website en advies in interieur en materiaal keuzes.

de vraag

Wie ons kent weet dat wij van koffie houden. En wij drinken hem zwart. Dus toen BUNA bij ons kwam met de vraag of wij mee wilden denken aan de branding van hun nieuwe concept waren wij direct enthousiast. Wij hebben hun merkwaarden doorvertaald naar een passend logo, website en diverse verpakkingen mogen ontwerpen

expertise

Logo design, branding huisstijl, interior design, concept, creatie, strategie, advertising, brandbook en content.

kleurentaal

primaire kleuren.

De huisstijl van BUNA is opgebouwd uit een tweetal primaire kleuren. Deze kleuren worden verwerkt door de gehele huisstijl in zowel online- als offline media. Onze gouden kleur moet in alle uitingen altijd de boventoon voeren. Waarbij deze ook gebruikt wordt voor call-2-actions en in de achtergrond van onze online aanwezigheid (bijvoorbeeld website en social media kanalen).

wil je meer weten

doorpraten over dit project of dat van jou.

Wil je meer van ons werk zien of wil je een goed idee met ons delen? Wij zijn altijd geïnteresseerd in spannende nieuwe projecten en besteden vrijblijvend enkele uren om eens goed te luisteren naar jouw verhaal. Dus neem eens contact op of bekijk ze hieronder.