wij drinken hem zwart.
Branding Buna Coffee
BUNA Coffee
De nieuwe hotspot van Den Haag. BUNA is een open keuken waarin de kwaliteit van het leven centraal staat. BUNA is een concept dat uiteindelijk internationaal zal worden uitgerolt.
De vraag
Wie ons kent weet dat wij van koffie houden. En wij drinken hem zwart. Dus toen BUNA bij ons kwam met de vraag of wij mee wilden denken aan de branding van hun nieuwe concept waren wij direct enthousiast. Wij hebben hun merkwaarden doorvertaald naar een passend logo, website en diverse verpakkingen mogen ontwerpen.
Wij deden het logo design, branding huisstijl, interior design, concept, creatie, strategie, advertising en het brandbook.
Primaire kleuren.
Onze kleurentaal
De huisstijl van BUNA is opgebouwd uit een tweetal primaire kleuren. Deze kleuren worden verwerkt door de gehele huisstijl in zowel online- als offline media. Onze gouden kleur moet in alle uitingen altijd de boventoon voeren. Waarbij deze ook gebruikt wordt voor call-2-actions en in de achtergrond van onze online aanwezigheid (bijvoorbeeld website en social media kanalen).
Samen jouw project merkbaar maken.
Wil je meer van ons werk zien of wil je een goed idee met ons delen? Wij zijn altijd geïnteresseerd in spannende nieuwe projecten en besteden vrijblijvend enkele uren om eens goed te luisteren naar jouw verhaal.