waar jouw merk voor staat

werken aan jouw identiteit.

Een merkidentiteit is niks anders dan jouw merkwaarde heel scherp verwoord en geduid. Het bevat je diepste drijfveren én de manier waarop je aan je merkkarakter werkt (vertaald naar archetypes en kernwaarden). Simpelweg: wie je bent en waar je voor staat. Met een scherpe merkidentiteit kan je altijd doelgericht bouwen aan het je merk. Een goede merkidentiteit geeft de juiste energie en is voor iedereen te begrijpen. Oftewel: Focus!

merkstrategie en beleving

Deze vormt de basis voor álles dat jouw merk doet: van merkstrategie en merkbeleving tot een je eigen merkverhaal. Het geeft je focus, houvast en sturing. Een sterke merknaam en identiteit geeft je bedrijf voorsprong, is goed uit te spreken, is beter te onthouden en zegt waar het merk voor staat. Het is dus belangrijk om goed na te denken over de naamgeving voordat je het gaat opbouwen. Bij een merknaam hoort ook een sterke identiteit die je merk goed positioneert en zorgt voor een eenduidige communicatie. Een goede identiteit die uit de kern van het merk komt draagt uit waar een merk voor staat. En is altijd zichzelf en goed herkenbaar!