werken aan jouw identiteit.

Een merkidentiteit is niks anders dan jouw merkwaarde heel scherp verwoord en geduid. Het bevat je diepste drijfveren én de manier waarop je aan je merkkarakter werkt (vertaald naar archetypes en kernwaarden). Simpelweg: wie je bent en waar je voor staat.

merkstrategie en beleving

jouw eigen verhaal.

merkidentiteit

Met een scherpe merkidentiteit kan je altijd doelgericht bouwen aan het je merk. Een goede merkidentiteit geeft de juiste energie en is voor iedereen te begrijpen. Oftewel: Focus!

Deze vormt de basis voor álles dat jouw merk doet: van merkstrategie en merkbeleving tot een je eigen merkverhaal. Het geeft je focus, houvast en sturing. Een sterke merknaam en identiteit geeft je bedrijf voorsprong, is goed uit te spreken, is beter te onthouden en zegt waar het merk voor staat. Het is dus belangrijk om goed na te denken over de naamgeving voordat je het gaat opbouwen. Bij een merknaam hoort ook een sterke identiteit die je merk goed positioneert en zorgt voor een eenduidige communicatie. Een goede identiteit die uit de kern van het merk komt draagt uit waar een merk voor staat. En is altijd zichzelf en goed herkenbaar!

branding

Een sterk merk zorgt voor herkenbaarheid, vertrouwen en loyaliteit. Het zorgt ervoor dat mensen zich verbonden voelen met jouw bedrijf en graag hun ervaringen delen met anderen. Dit leidt tot positieve mond-tot-mondreclame, wat op zijn beurt kan leiden tot meer klanten en groei voor jouw bedrijf.

building. better. brands.

Het kiezen voor de juiste reclameuiting is soms lastig en een hele uitdaging. Wij willen van jouw klanten fans maken. Het recept? Een combinatie van marketing, merkstrategie, content creatie en brand design.