Cyclesport

ziet je graag fietsen.

achtergrond

Cyclesport wil een tweewielerbedrijf dat is georganiseerd als een fastfoodrestaurant. Het is gebaseerd op snelheid, gemak en transparantie en niet te vergeten kwaliteit. We bedienen 2 doelgroepen Citybike (stadsfietsen) en het sportieve segment (Race, MTB, Gravel). We willen een luxe uitstraling maar wel laagdrempelig zijn… iemand met een fiets van 500 euro moet zonder twijfel binnen kunnen lopen voor een reparatie.

de vraag

Met het bovenstaande concept kwam Cyclesport bij ons met de vraag of wij een complete branding voor hun konden bedenken. We ontwikkelde het logo voor de diverse targetgroups en de daarbij behorende online- en offline branding. Als kers op de taart mochten wij ook de complete signing bedenken voor de eerste drie concept stores in Apeldoorn en Deventer.

expertise

Strategie, campagne concept, creatie, drukwerk, logo design, brandbook, packaging, signing en fotografie.

tone-of-voice

wij zien apeldoorn graag fietsen.

Om de kernbelofte van Cyclesport kracht bij te zetten hebben wij de pay-off ‘Wij zien Apeldoorn graag fiesten’ bedacht. Deze geeft direct aan wat de doelstelling is van Cyclesport en is breed toepasbaar in diverse steden. Door de pay-off een duidelijke positionering te geven in alle communicatie uitingen weten wij Cyclesport de juiste kernpositie in de markt te geven.

wil je meer weten

doorpraten over dit project of dat van jou.

Wil je meer van ons werk zien of wil je een goed idee met ons delen? Wij zijn altijd geïnteresseerd in spannende nieuwe projecten en besteden vrijblijvend enkele uren om eens goed te luisteren naar jouw verhaal. Dus neem eens contact op of bekijk ze hieronder.