Bouwen aan jouw eigen merk-dna.

Creatief en effectief design raakt de mens. Maar we moeten er altijd voor zorgen dat elke uiting van jouw merk aansluit bij jouw eigen merk-dna. Wij noemen dit merketing!

Logo, huisstijl en brandbook

Jouw merk en identiteit.

Branding is bouwen aan een sterke basis voor jouw merk en identiteit. Kijken naar de essentie maar ook zoeken naar onbekende wegen om jouw doelgroep op een passende wijze te benaderen. Bij ons kan je terecht voor (her)positionering, huisstijlen, websites, logo ontwerp of complete campagnes: wij maken jouw merkidentiteit tastbaar en voelbaar. Marketingactiviteiten die niet gegrond zijn op een stevig merk, zijn weggegooid geld. Wij roepen je op om te investeren in je merk. Want jouw merk moet ervoor zorgen dat marketingactiviteiten een gevoel oproepen. Ook al is er op dat moment nog geen product of dienst gekocht.

Maar een merk opbouwen kan ook op andere manieren!

Bijvoorbeeld via radio, tv, out-of-home advertising of live events. Stuk voor stuk best prijzige activiteiten, zeker in verhouding tot online. En ze leiden ook niet direct tot conversie of sales. Ze leggen wél een stevig fundament voor je merk. Je werkt namelijk aan zichtbaarheid (radio, tv, billboard, shirt, gebouw), ervaring (live events) en daarmee aan merkbaarheid.

Creatief en effectief design raakt de mens.

Onderdeel van strategie concept is dan ook een merktraject, dit kan kort of lang zijn; up to you! Het traject omvat diverse sessies om samen tot de core te komen, dus niet alleen wat wil je, maar juist ook wie ben je en welke doelen, kerncompetenties en -waarden heb je. We formuleren een mission statement, matchen dit met een archetype en werken de kernwaarden en -normen uit. Zo heb je hele duidelijke handvatten en kaders voor je merk. Daarnaast kunnen wij dit ook allemaal desgewenst vastleggen in een overzichtelijk brandbook. Dit brandbook kan je gebruiken als leidraad en toetssteen voor alle merkactiviteiten en is een handig manifest als vertrekpunt voor alle in- en externe communicatie.

Merkbare resultaten zijn belangrijker dan meetbare resultaten!