RIBS&Co.

more than just a ribs company.

achtergrond

Wij geven jou de beste Rib experience in town: nu met heerlijke extra’s. Wij hebben ruim keuze uit diverse side dishes, rubs en heerlijke dranken. Ga voor de ultieme RIBS&Co. beleving en maak je Ribs nu nog lekkerder!

de vraag

Het beroemde Utrechtse restaurant Broadway kwam bij ons met het verzoek om mee te denken aan een nieuw take-away concept 2.0 genaamd RIBS&Co. Wij hebben het logo ontworpen, de complete huisstijl neergezet en daarna de implementatie van dit alles in hun eerste concept store in Utrecht. Dit was een uitvoerige samenwerking met The Hospitality Firm uit Amsterdam.

expertise

Strategie, campagne concept, creatie, drukwerk, logo design, brandbook, packaging, websdesign en fotografie.

beeldtaal

het patroon.

Deze vorm komt opvallend vaak voor in de natuur; het is namelijk efficiënt en biedt stevigheid. De honingraat is een goed voorbeeld van een hexagoon; de zeshoek. Wij hebben voor dit patroon gekozen omdat wij hiermee de verbinding willen leggen tussen ons en onze klanten. Doel is om een aaneenschakeling van terugkerende gebeurtenissen op te roepen (herhalingsaankoop) en verbinding te realiseren met onze doelgroep (loyaliteit).

wil je meer weten

doorpraten over dit project of dat van jou.

Wil je meer van ons werk zien of wil je een goed idee met ons delen? Wij zijn altijd geïnteresseerd in spannende nieuwe projecten en besteden vrijblijvend enkele uren om eens goed te luisteren naar jouw verhaal. Dus neem eens contact op of bekijk ze hieronder.