ik wil een nieuw logo.

Wil je een bestaand logo opfrissen of laten herontwerpen? Of zelfs een compleet nieuw logo? Dan ben je bij ons op de juiste plek. Wij denken graag met je mee!

begin met een sterk merk

en een herkenbaar logo.

Wanneer wij jouw logo en huisstijl ontwikkelen, is dit een proces dat we samen doen. Voordat we beginnen aan het ontwerpen van jouw logo plannen we altijd een gesprek om de wensen helemaal duidelijk te krijgen.

herkenning

Een logo is de visuele identiteit van jouw bedrijf en is daarom van groot belang voor de uitstraling van jouw merk. Het is het eerste dat mensen zien als ze met jou in contact komen. Daarom is het belangrijk om een professioneel logo te hebben dat representatief is voor het bedrijf en de doelstellingen.

totaal concept / branding

Wil je niet alleen een professioneel logo laten ontwerpen, maar ook briefpapier, visitekaartjes en enveloppen? Dat kan natuurlijk ook. We verzorgen alle soorten drukwerk en kunnen daarnaast jouw branding verder uitbouwen met verpakkingen, belettering, signs en displays. Dit zorgt ervoor dat jouw bedrijf een consistente uitstraling heeft en er professioneel uitziet. Na het ontwerpen van het logo leveren we het aan in verschillende formaten. Op die manier kan jij jouw logo op verschillende manieren gebruiken; zowel offline als online.

merksessie

Eén van de eerste stappen in het ontwerpen van een logo is het analyseren van jouw bedrijf, doelgroep en concurrenten. Dit helpt om een helder beeld te krijgen van jouw specifieke wensen en eisen. Aan de hand van een zogenaamde merksessie kunnen we een goed beeld vormen over jouw bedrijf, jouw missie en visie, jouw doelgroep en de boodschap die jij wenst over te brengen.

Dus staat bij jouw binnenkort een nieuw logo op de planning? Of wil je eens kijken naar de mogelijkheden om je huidige merk te re-branden? Neem dan (vrijblijvend) contact met ons op!

wij laten je merk tot leven komen.

Wij geloven in heldere en krachtige communicatie en altijd weer verfrissend. Bij Merkbaar beginnen we bij merk en beleving, en zijn we niet benauwd om te kiezen voor klassieke kanalen. Wij bouwen aan jouw merk-dna.

alles vastleggen

dat geeft je houvast.

Het verschil tussen een brandbook en een styleguide, zit voornamelijk in de extra informatie die een brandbook bevat. Een styleguide is eigenlijk een korte versie van het brandbook en bevat naast het logo, de huisstijl kleuren, lettertypen en andere huisstijl elementen. De kernwaarden, tone of voice en manier van communicatie met jouw klanten (zowel off -en online) zijn daarentegen alleen terug te vinden in het brandbook.

brandbook of styleguide

In een brandbook gaan we nog een stukje verder en leggen we niet alleen de basis vast, maar vertellen we ook jouw verhaal, ontwerpen we huisstijlelementen en helpen we jou op weg in de communicatie. En vertellen wij je precies welke teksten en/of afbeeldingen je het beste kunt gebruiken.